fredag 7 september 2012

Nu börjar butiken ta form....

Fin Fredag fina fröknar där ute i cyber rymden
(jag lovar grabbs ni ska åxå få ett eget blogg inlägg framöver)

Nu igår fick jag ÄNTLIGEN ägna mej åt butiken några timmar... GAAAH det har verkligen tagit "på" att INTE få ta itu med detta.. hela veckan har det var Delägarmöten, styrelsemöten, hyresgästmöten, köpmanna möten och FRAMTIDSMÖTEN till sena timmar varje dag!
och jag har verkligen känt FRUSTRATIONEN Komma krypande i nackhåren...
Men i går TOGS DET BESLUT KAN JAG LOVA
åååh herre min skapare jag säger då det ;)
Kanske kan jag berätta lite på Måndag!

Men i går kväll DARLINGS igårkväll... 
då fick jag hjälp med det huvudsakliga grovarbetet
(KRAMAR till Anneli Rickard och Reza tack vare er så gick pulsen ned några snäpp)
Underdagen hade Lena och Andreas tapetserat KRAMIZ och Kjell höll allt flytande undertiden TUR DET!

IGÅR KVÄLL HÄNGDE JAG DET EFTERLÄNGTADE JEANSEN
KÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRLEK

klicka på bilden så du får se den i fullt format ;)
Kolla in charmtrollet bloggerskan "att vara någons fru" här har hon jeansen ..
de har ett galet snyggt häng och har den rätta "BOYFRIEND looken"
flera av mina favvisbloggerskor har dessa som favoriter och jag hoppade bokstavligen jämfota i köpenhamn på Vision mässan när jag hittade leverantören!!!!!

TAaaDAaaa nu finns de på MIN egen lilla butik...
vi kommer att sälja dem i ALLA STORLEKAR från 24 till 34 tum
Detta gör att ALLA har en chans att prova dessa magiska stretch jeans
Just nu finns de bara 26-31 tums stolekarna men vi har redan beställt en REPEAT order trots att vi tar fram dem i butik IDAG - hängslena följer med och kan knäppas lös....

Hoppas de finns i vår web butik efter lunchtid idag
www.handplockat.nu

UNDERBAR BILD eller hur!
"Att kunna ge utan belöning och utan att det syns" har en egen sorts kvalité av sitt eget slag!

KRAM PÅ ER
Ikväll efter mitt vanliga jobb börjar det roligaste
att få börja packa upp och starta själva skapandet och FIXET

Inga kommentarer: