söndag 2 september 2012

På med röjjar jeansen....

Fniss
Ja så kan man börja ett blogg inlägg
Jag fnissar åt röran och kaoset i huvudet.... Jag är en galen jonglör dessa dagar
"många bollar i luften" alltså en galen jonglör som bollar med "Allt" i huvudet!
Nytt brickbord packade jag upp tidigare i veckan
snart i butiken...

Butiken .... JA Förståår ni så kul
 (har inrett en kortvarig butik i Småstaden i Piteå och en kortvarig butik i Shopping gallerian i Luleå )
Men nu är det frågan om att vi bygger om vår BUTIK i ÄLVBYN

Igår hade jag TOPPENHJÄLP av två Flitiga herrar nu hände det saker
Idag fortsätter vi!

Det bar iväg en sväng till Luleå på kvällen Sonen är på buggläger och det var tävlingsdax
Han och Hilma gick DIREKT till A-final och slutade på sjätte plats
Hade VERKLIGEN en SUPERDUPERGLAD SON igår kväll.

Idag har vi söndagsöppet som vanligt jag ska strax hoppa i Röjjar jeansen och åka till Handplockat
vår Dotter ska jobba 12-15 (men vi finns i kullisserna maken och jag det är bara det att vi GROVARBETAR lite.

Maja ska packa upp Smycken från Baglady
pirr jag är allt lite avis på henne...

Har ONT i käken sedan tanläkarbesöket hoppas det vänder snart
är svullen om kinden och känner mej lite som att huvudet är en "burk".

När nu väntar skurarmaskinen och sedan är det dax för golvpolering och FÖRHOPPNINGSVIS besiktning av Cheferna så jag får Grönt ljus för att växla upp och får börja med DET ROLIGA!!!

Sköt om er och glöm inte att hälsa på Goa fina duktiga MAJA
mellan 12-15 på Handplockat

1 kommentar:

Ingrid sa...

Klart vi ska hälsa på Maja i dag, jag tror jag ska köpa en bricka som jag suktat efter i flera dagar nu, från Nordal.

~Ingrid