måndag 17 september 2012

Todelooo alla fina
Måndag och nya tag jag fick en lugn dag i går
jag vandrade omkring som en zombie mellan varven, ack så behövligt

 
Idag ska vi besluta och beställa larmbågar
Galet hundra miljoner gånger hellre hade vi velat köpa in varor för de pengarna men
det känns som ett måste...
 
Nu blir det full fokus på blivande herrbutiken, i fredags besökte Elisabet & Lina Huvudstaden och bla Levis... Fanns inte på kartan för mej att följa med kändes det som,
 jag får "lära mej mera i slutet av januari istället" när det blir dax för mässorna igen!
 
Tapetkampanj på Happy homes /Interiör & Design 25%
Byrån från House Doctor den kan användas som vardagsrumsbord  finns på Butiken med!
 
Kul att tänka MASKULINT...
 
På tal om maskulint
Hittade denna i Amelia HÖST
"Nygubben är här" glöm skejtar och häng det är mera dressat som gäller...
ingen har väl missat Måns sajl ;) fluga och cardigans...
Salem Al fakir... ja just det han som var programledare för svårens säsong av IDOL.. vad heter han ..
ja ni vet gubbig dressad stil
 
Jag har ALLTID gillat Farbröder
kan inte ta på det men det har alltid varit ngt speciellt med just
gubbs för mej.. så JA jag gillar detta modet ...


 
Blir en intressant bransch att "lärakänna" känns det som :)
(tack vare två ENVISA tvillingbröder ska tilläggas 80år fyllda och ska öppna herrekipering blir intressant och se om vi får upp dem på Catwalken)
 
Nu dax för dagens arbetspass
jo just det ... 
Läste något bra i går på kvällskvisten... ta dej tid och läs denna artikeln om
SOCKERBEROENDET eller sockerkänslighet kan man åxå säga
 

3 kommentarer:

Tess på Tilda och Mamma sa...

Låter spännande är nog inte en lätt bransch att slå sig in på vad det gäller herrkläder...HA en bra dag/Theres

Beas sa...

Jösses vilken uppfriskande bransch du ger dig in i. Du behövs där. :-)

Och "farbröder" är ju superhärligt, gillar absolut den stilen.

Ingrid sa...

Spännande Anna, jag bara applåderar åt både dig och herrarna två!!

Jag suktar var en gång efter byrån när jag ser den. Så jäkla snygg är den det har jag alltid tyckt.

~Ingrid