måndag 10 september 2012

Tokskratt är bästa energikällan....

Todeloooo finingar!

Nu är vi på gång i alla fall jag tror att vi kommer att öppna upp i veckan till den stora delen med!
KULIT
Igår fick jag hjälp av min vapendragare Anneli som på sin fria tid FLERA GÅNGER HELT frivilligt och gratis har dykt upp på Handplockat "ska jag hjälpa dej!!!!" (varje gång har jag svarat) MEEEEN ÅÅÅH du får inte känna att du måste, du BEHÖVER INTE! - Var nu ledig har jag svarat!
och hon har kontrat ... Men jag VILL ju hjälpa dej!!! 
TACK bästate dina timmar med mej i helgen är ovärderliga!


Dessa coola lampor ska jag hänga idag blir kuuul - jag kunde inte låta bli dem ett varmt sken och rolig form tror de ska få bo i självaste skyltfönstret!

När man är trött så blir det ofta tokskratt... ni vet man tvärsäger något och vips ligger man i en hög på golvet och bara koncentrerar sig på att få luft!

Igår kväll när vi hade packat upp hängt burit om prismärkt "Hela helgen kändes det som"  (allt tar längre tid än man tror... så tog vi en kaffetår med våra "karlar" de kom till undsättning med skruvdragarn! (hyllor och fix) vi småpratar och jag säger att det börjar kännas Luftigt på Handplockat...
men så i nästa andetag så kontrar jag  mej själv med att säga ... Nå ja i morrn står det väl 5 lastpallar till på lastbryggan! Det får vara hur det vill idag, det som är gjort är gjort iallafall 
oavsett hur mycket som är kvar att göra :)



Tidigt denna morgon gjorde jag en djupdykning bland våra leverantörer och nu ska jag beställa hem Höstglögg (värmer gott långt innan Juletiden är här) och choklad och praliner.
Tänk bara av att TÄNKA på Glögg och Choklad så tror jag att jag gick upp minst två kilo!

Ha nu en fin dag! strax riva gammal butiksinredningsmöte med två 80-åriga herrar!
SEEE YOU

1 kommentar:

Tess på Tilda och Mamma sa...

Åh så härligt att ha en vän som ställer upp och hjälper till när det behövs. Ha en bra dag/Theres