torsdag 11 oktober 2012

Det kom som en HerrMAN emellan

viskar ... hej
hittade denna bild och tänkte detta måste jag kommaihåg till våren...
att sätta en rad med krokar vid takåsen på växthuset. 
så fiffigt då man har fönster under kan man ju inte hänga på "väggen" men gör man såhär
kan man ju få sig lite förvaring!

Väsxthuset då? hur går det med det då? 
ja det kan man undra, vi fick som oss lite "extra arbete utanför det vanliga" det kom en HerrMAN
emellan, så här har det inte varit några kvällar hemmavid på flera veckor sonen har lagat middag och dottern har tvättat :) men för en vecka sedan öppnade vi butiken och nu har maken fått vara hemma tre kvällar
Fniss med pannlampa har han snickrat och grejjat
på söndag ska han få vara ledig så vi hoppas att snön hinner anlända utan att han får tid att "stänga" det sista!

Jag är hemma! jag ska bespara er detaljerna 
sov HELA dygnet för utom de stunder jag mådde verkligen pyton!
maken tittade till mej flera gånger men jag mins bara att jag tittade upp de gånger han var hem!
på kvällskvisten fick jag i mej RESORB vätskeersättning och var vaken en liten stund!

JAG BLEV SÅ HIMLA GLAD!
VEM! jag säger då det! VEM! besöker någon som mår pyton och det brukar vara smittsamt!
Jo -DEN FENOMENALA!
Min bästaste vän är underbar, hon brukar komma med en tidning till våra barn om de är sjuka 
igår tassade hon in med en cocacola och en inredningstidning till mej.
Jag var snurrigi bollen men ack så glad jag blev!
ÄR hon inte magisk våran bästaste ANNELI.

Nu blir det en till resorb och en sovstund till!

Inga kommentarer: