fredag 12 oktober 2012

Fridens denna fredag!

Men det passar väl klockrent att visa butikens "gamla sjukhus skåp" (som  tydligen kom till butiken igår) en dag som denna! Jag är hemma idag 
MYCKET FRUSTRERANDE
(jag har lyckats få ned nått elände i lungorna så inatt har jag vaknat "hela tiden" då det på ut andningen har kokat / rosslat inte på in andningen men på ut andningen när jag ligger ned! Jag vet hur det har hamnat där besparar er detaljerna IGEN men jag tror jag kan säga att  magsjukedelen är över)

Fick en lägesrapport från butikerna igår Levis har kommit på HerrMAN, Wattåveke på Interiör och 
SIA JUL, Trademark och Affari + HouseDoctor på Handplockat
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH jag vill åxå packa upp!!!! stå på näsan i kartonger bära mej svettig och tänka 
VAD ÄR DET FÖR EN IDIOT som handlat hem allt !
 (ooops got to be me)
Men akta ER inatt ska jag förbi en snabbis bara jag får sova i kapp lite nu på förmiddagen.
Lampan ovan fotade jag i Danmark på inköpen den har visst kommit nu !

Likaså denna coola sjalen
VILL HA BEHÖÖÖÖVER så snygg till "ALLT"
till jeans .. till jeans med hängslen käääärlek

Sedan hoppas jag VERKLIGEN att dessa har kommit nu har vi varit utan barstolar till köksön i väntan på dessa - länge, har de kommit ska jag köpa dem BUMS
ha nu en fin fredag everyhopa 
Sköt om er!

Inga kommentarer: