söndag 25 november 2012

IDag börjar JULEN i min värld :)

ÄNTLIGEN Skyltsöndag och Butiksöppning för vår färskaste butik HAPPY
Idag börjar JULEN för mej
Jag älskar skyltsöndagen sedan jag var liten  att få träffa så många glada ansikten
och tomtarnas reklambyrå och julmusiken strömmar ur högtalarna på BYN 

Handplockat har öppet 12-18
Happy HerrMAN och Happy Homes 14-18


TOMTEN eller kanske jag ska vädja till skäggige mannen!
 ( jag vet att jag redan köpt de svarta stövlarna ... men de här godingarna kom ju senare ;) så jag behöver nog dem med )

Denna veckan har varit lång eller i kombination och jobb i ett sträck får man väl säga de två sista veckorna
flera bilder i kvällsljus som denna på Happy 
trots härliga arbetsdygn på 07.00-23.00 de senaste veckorna så har jag inte hunnit med det jag ville
fram tills idag 
meeen det är bara att gilla läget, och hoppas att kunderna fortsätter att hälsa på i butikerna och i skyltfönstrena DET kommer att fortsätta hända saker det kommer fler arbetstimmar ;)

På handplockat har personalen julat för glatta livet och i gårkväll gjorde jag ett ryck bland våra fantastiska plagg! TUR att det är Lön idag
Jag har inte shoppat plagg på länge och nu måste jag skynda mej om jag ska hinna med
Ska strax väcka maken vi måste ner och lägga handen på det sista inför dagen!

Vit och flyffig gnistrande sockerpumla på handplockat
om vi nu har det inomhus skulle jag vilja ha lite vitt fluffigt och gnistrande utomhus åxå 
så rätta stämningen kommer men denna tidiga morgon har vi bara dimma 
kan tro att vi bor i södra Sverige med barmark den 25 november!

Hoppas ni kommer och hälsar på oss idag 
jag kommer väl att springa omkring och plocka lite överallt 
På Happy och Handplockat

KOLLA IN Happys blogg där har vi ett öppningserbjudande som får tom mej att vilja bunkra upp
 "utifall man skulle behöva ge någon en Välkommen till världen present"

Sedan finns det ett FIIINT reportage om byns färskaste butik HÄR
fina bilder på fina kunder och där ser ni en hel del av vår butik

Ha en fin Söndag önskar er ALLA
A HAPPY DAY

Inga kommentarer: