fredag 14 december 2012

Trillade dit i går kväll :)

Ibland MÅSTE man ta i tu med frestelserna ;)
ett alternativ är att falla för dem ;)
Det gjorde jag igår 
Har gått som katten runt het gröt länge nog nu tycket jag!

som en av mina vänner på facebook skrev igår 
Jag vet inte om jag varit nog snäll så jag köpte en klapp åt mej själv för säkerhets skull!

BLEV TVÅ PLAGG från galet komfortabla 
Denna svarta HULDA som är i 100% Viskose provar man den så får den följa med hem ...

Sedan DENNA
Jag provade den till mina Circle of trust jeans  och utan att använda det medföljande skärpet i midjan ( det kan man ha som armband om man vill, det har två "TOFSAR i slutet )
Denna går att ha till tights med eller som skjortklänning till sommaren FIN tycker jag så klart :)

I samma tyg finns en storskjorta men jag valde klänningen, plånkan tillät "bara" två plagg!
Älskar smalrandigt och ALLT med skjortan med :)

SNYGGO säger jag bara Våra modeller bär upp plaggen så fint
;) bättre än Vintage by Fe tycker jag 
visst är Britt-Marie karamell SNYGG i Amalia dress !



Sedan går Dessa att kombinera men jag har ingen bild på det
HULDA och Amalia Dress = Sant

Min pappa säger att man inte kan säga Skit gott eller skit snyggt  mixar ordet skit med ngt positivt
men jag tycker att att Hela vår vintage by fe kollektion är just det SKIT SNYGG
Vi har en oversize svart nyanländ kofta men den har inte kommit upp i webbutiken än SORRY

Fredag REDAN :) Härliga tider och idag har min ny opererade Papps Namnsdag 
så nu får ni Gratta alla STEN(AR) ni träffar idag!

Vi har öppet till 18 ikväll och denna helg har flera butiker
 öppet som vi 
Lördag 10-15 och Söndag 12-15

Ha en bra fredag jag tror det blir ett nytt plagg på gammmmmelkroppen idag :)

1 kommentar:

Ingrid sa...

Så du föll för dessa, så klok du är :0) Man måste unna sig!!

Ska återkomma om den är god eller ej, men jag har bara hört YummY om den i alla fall.

~Ingrid