söndag 3 mars 2013

MORR !!! ????





MORR ... Mycket sällan MYCKET MYCKET SÄLLAN
Jag vaknar och känner känslan MORR!!

Blev allt lite förvånad själv...
Men så startade dagen MORR
Vaknade av en VÄCKARE innan 06.00 en SÖNDAG Visserligen en arbetssöndag men MORR...
Maken stängde av sitt alarm och SOMNADE OM
HALLÅ Vad menar du ställer du alarmet och somnar om på min ENDA sovmorgon på EVIGHETER
VARFÖR ställa alarmet då ?

-Ska ju upp och skotta 
JA MEN GÖR DET DÅ !!!!

Suck jag är helt chanslös, är jag väckt kan jag inte somna om och detta har MILT uttryckt varit en mycket lång vecka ( TIDIGA mornar och sena kvällar och nonstopp jobb hela veckan några12-15 timmars dagar)
och denna söndag jobbar jag så från kl 11 och tills jag ska gå och sova är dagen BOKAD
Huvudvääärk har jag sällan men vaknade med en sådan 
det kan väl åxå förklara morret!

Nu ska jag strax iväg 
vi har söndags ÖPPET idag 12-15 
och vilken FASLIGT tur att jag får packa upp söta koftor och sommar klänningar idag
annars hade jag inte alls velat fara på jobbet ALLS
och det är SÅ sälla jag känner det såhär

frisk vasalopps söndag och jag får mysa på i butiken blir inte dumt alls nu...
maken skottar fortfarande ;) han törs sig väl inte hem alls !!!! 

Nu kör vi! mera vårkänslor ( och färre alarmsignaler) åt folket
lev  å må

Inga kommentarer: