torsdag 22 augusti 2013

Höst luft på morgonen

Idag blir det bilder från Miljögårdens showroom i Skåne
Tänk världens bästa gäng har redan packat upp och märkt och stylat massor från 
Miljögården ordern som redan kommit


Vi tar hem alla deras möbler på beställning bara hojta till om du behöver ;) något :)
Snygg combo det svarta skåpet mot det gröna *:)
Vaknade galet tidigt denna torsdag men då hinner man göra massor med :D
om en timma ska jag i väg och ge snygg pappa sin insulin innan arbetsdagen börjar.


Blomsterställningen i bakgrunden Stolen och bordet har kommit :) och finns i Älvsby butiken :)

Idag ska jag till Kalixbutiken och fylla på med Nyheter
och ta hem Nyheter till Älvsby Butiken från Kalix....
Nu är vi mycket glada återförsäljare av Maria Montazamis galet fina produkter...
och tänk LEVERANSEN har redan landat i KALIX butiken och kommer hem till Älvsbyn i Eftermiddag
Glasen har en TASSEL med magnet som man tar bort när man handdiskar kristallen ;) 
Armbanden och smyckena är superduper coola för att inte tala om väskorna :)

Jag har verkligen HANDPLOCKAT abstinens jag skulle verkligen vilja vara i BUTIKERNA ordentligt nu 
men jag har så mycket på mitt vanliga jobb att det går ju inte
Men på måndag får jag rå om gänget i alla fall då ska vi ha inspirations dag för tjejerna i butikerna och vi ska dela med oss av alla intryck från mässorna ;)


Höstfärger i harmoni 

På Jobbet har vi snart byggt klart 
UNGDOMS AVDELNINGEN bredvid HerrMAN
det är så galet duktiga Lena och Jenni 
Nu är Barn avdelningen Happy flyttat och DÄR landar det nyheter VARJE DAG
Anna & Jenni packar upp massa godingar varje dag och man hör
MEN ÅÅÅÅÅH vad fiiin 
hela tiden ;) 
DET känns verkligen KULIT

1 kommentar:

LantlivsAnette sa...

Åhhh så mycket fint..längtar tills du kommer !! Kraaaam Anette