tisdag 13 augusti 2013

Sök som socker och KARISMA till en HEL Nation ;)


Vi fick oss en Varm härlig Stor kram av denna PÄRLA
vår dotter Maja och jag när vi besökte Line of Oslos monter i Köpenhamn
självaste designern  LINE

Hon hälsar till alla Handplockats kunder :)

ååh vad hon är härlig och oj vad mycket fint det kommer i höst och nu har vi även köpt in vår & sommar 14
bilder från inköpen kommer :)


Vi träffade inte bara LINE vi gjorde inköp på FINA GATAN i Köpenhamn åxå
där låg ett Showroom och denna lantlolla kände sig först lite "vilse i pannkakan"
men hua så BRA det blev
i OKTOBER kommer vår första leverans ;)


 Denna fina vagn stod på innergården vid Vison mässan - regnade denna morgon så därför folktomt vid öppnandet tycke bara att det var så coolt att jag förevigade det.

I eftermiddag blir det flyg till Huvudstaden och sedan besök bokat hos finaste GIRLSEN på NOANOA
Det blir stopp på Söder och deras härliga Showroom
sedan blir det att inkvartera oss i det hyrda privata boendet istället för hotell ;)
DET blir Intressant 
tidigare hyrde vi ju en lägenhet vid Tegnerlunden men nu har vi hittat ett annat boende ska bli Intressant..

Onsdag väntar Container och NTS Spring/ Summer
På torsdag börjar Formex


2 kommentarer:

LantlivsAnette sa...

Åhhh...nu går det undan vill jag lova !! Jag vill att det blir Torsdag nuuu, så jag får komma..
Kraaam Anette

Handplockat sa...

Läääängtar....