söndag 8 september 2013

Söndag tar mej fem minuter i soffan...

Regn på den torra jorden ... inte dumt alls ( för grönskan det är så torrt i marken)
Igår röjde jag lite i vår ( kommunens ) slänt ned mot stora vägen .. då märkte jag VERKLIGEN hur torrt det är ute... måste vattna perennerna idag trots regnet!

Maken och jag har jobbat med allt möjligt pressat kartonger både idag och igår + massa annat som måste bli gjort på jobbet trots att det är helg :)

igårkväll tog jag mej tid och gå med röjaren utomhus något som jag gillar när jag kom in SENT så kändes det så lyxigt att få vara HEMMA  när jag väl får vara hemma så känns det som om jag är på "lånad tid" kan inte förklara....

Hittade några bilder från början av aug då jag var till Köpenhamn på inköp
åååh vad det är Vackert i Köpenhamn

 Massor med inspirerande butiker
toppen att få tanka på med lite inspiration :)


På fina gatan besökte vi detta showroom
där köpte vi in vår första leverans med Please jeans
tänk snart är de här snart är det OKTOBER och då anländer första leveransen.


MYSIGASTE maten stämningen och centralaste adressen...
Caf+e Norden... som serverar sin lemonad i en burk med sugrör... om jag någon gång 
får glädjen att jobba på Café ska jag absolut designa en sådan :)

Nu ska jag fortsätta jobba 
innan vi ikväll ska på buffé fika & Tupperware party hos min kompis Lena på Hennes Café
;)
det låter väl Smarrigt... Jag har inte varit på Tupperware party sedan jag sålde själv... och tänk vad det var en kul tid 
Min Man och jag fick FAKTISKT åka till Toscana i Italien och innan jag slutade sälja Tupperware blev det en resa till PEKING!
Det var en intensiv tid och nya vänner på köpet ( kan verkligen tipsa er om att prova)

Idag har vi öppet 12-15 på Älvsby butiken jag jobbar inte där i dag jag packar upp och gör bort några måsten DET HAR KOMMIT MASSOR med fint på alla avdelningar.
Ha en finfin söndag

Inga kommentarer: