torsdag 14 november 2013

laggt kort ligger ... och jag likaså

Ljustakar västergården ... drömmar om maräng mini hjärtan och fredagsmys alla västergården

Tjoflöjt
eller kanske inte det nej...

Jag VISSTE DET egentligen... såhär går det om man inte lyssnar 
Just nu har kroppen gett mej RÖTT KORT tagit TIMEOUT och placerat mej i utvisningsbåset

SJUK

Natten mot tisdag sa min mage upp sig  och i går totalmanglad värk huvud muskler överallt och RYGGEN
jag tänkte när jag skulle upp ur sängen DETTA är ett skämt!
men isååååfall skrattar alla utom jag!

Slut som artist helt enkelt!

inatt har jag fått sova, 11 timmar på raken Maken undrade om jag levde :)

Hittade något kul om ÄLVSBYN
jag är så glad att vi har Pär Jonsson på näringslivskontoret 
VILKEN KLIPPA !
jag kan inte ta åt mej då jag aldrig hinner på varesig företagarfrukostar eller Näringslivsgalor
men det är är en god anda här i byn.

fina Ingrid här är några av godingarna jag pratade om :)

ligger och hinner planera en del och fantisera på nästa säsong 
vårens nya leverantörer och varor men först jul
jag bara längtar. Barnen har börjat planera var vi ska vara, göra och hitta på vi kan ju inte göra några stora utsvägningar vi har ju fastighetsjour men lite kan vi väl planera iallafall


bååring och fruktansvärt stressande att VARA hemma för en gångskull men inte kunna ta i tu med nått.

2 kommentarer:

Ingrid sa...

Snygga skor, ska prova direkt de landar i butik.

Nog är det så att andan vänt i älvsbyn. Det finns framtidstro :-)

ingrid

Ingrid sa...

Glömde säga, det är bara låna bilden om du vill.

~Ingrid