tisdag 17 juni 2014

Vad ska jag ha på mej ??? midsommardrömmen !!! finns några att välja bland...

Vad ska man ha på sig ? 
den eviga frågan ... 
men midommar är ju  lite ALL IN

Vad ska du ha på dej ?

Unik klänning från Container ...  Den har tryckt mönster och jersey tyg i sidorna 
så fin men jag har nog FÖR många kurvor för denna...


Denna har jag redan och ÄLSKAR det kanske blir den från NoaNoa

Sedan har jag ju BARA 4 av sommarens MAXI klänningar 
från Handplockat denna är ju så luftig och skir
( finns i även på www.handplockat.nu )
Jag har verkligen pippi på våra Maxi klänningar


Detta print från container finns även i långklänning jag har denna på bilden och även byxorna... 
kvallan är så härlig mot huden 
love it
men denna sparar jag nog till midsommar dagen 

DEN DAGEN ÄR JU ÅXÅ för mysig
... rester i kylskåpet ... karlarna åker och fiskar och vi överiga bara slappar läser en bok och NJUTER av att SOMMARN är här Oavsett väder ;) 

Inga kommentarer: