fredag 18 november 2016

Bara badrums tankar mitt i Julskyltningen

insp bild från min Printerest ( klicka till häger och följ mitt printerest konto)

BADRUMMET en trappa upp
vi bygger efter 4.5 års start äntligen en ny del av vårt hus på den oinredda kallvindan ca en tredjedel av övervåningen. En trappa upp består idag av ett allrum och ett sovrum och på var sida om sovrummet finns två små kammare dessa var barnens rum när de var mini och sonen fick ta sovrummet uppe förra året när storasyster flyttade på ny adress... 
Mer om hennes fina boende kommer i ett eget inlägg...



Funderar MASSOR på rör dragningar  val av blandare osv.... detta var en smart lösning att dra råa rör och göra en egen golvanorning till en vanlig badkarsblandare... det snajsiga färdiga fristående badkarsblandarna är *hosthost* SVINUSDYRUS!!!!
badkaret är inköpt det är högt och har crom/ silverinsida så en lite äldre modell i krom skulle sitta fint
finns inte i butik i norrbotten iaf... Till Toa delen som inte blir i samma rum som badkaret vill jag faktiskt ha mässingsdetaljer ... helt galet men sant... tänk nu efter 20år så är jag tydligen redo för mässing igen 


Ett drömhandfat vore verkligen ett från


Drömma går ju ;) 

Nej nu dax att göra ett ryck ha en fin Fredag

KRAM Anna


1 kommentar:

Prinsessorna på Bellevue sa...

OMG så fint!! Känner att vi måste komma igång med vårt också!! :)

Kram
Petronella