onsdag 7 december 2016

Årets AHA blev min livs första Chai Latte i Köpenhamn på Cafe Norden


För 16 veckor sedan 

annahandplockarMin livs första #faktiskt... enorm
#chailatte  #älskade #cafenorden ... nu inväntar vi deras #brunch 
Ingen #hotellfrulla idag...

Jag blev helt såld Love it


Ett av årets AHA blev alltså min livs första Chai Latte i Köpenhamn på Cafe Norden
och JA jag blev allt lite kär...   och tidigare i höst har jag hittat denna 
LOVE IT TOOO

Få lite vild lyx varje dag med den krämiga doften av Vanilla Chai. Den här lyxen från vår säsongsserie gör det än mer inbjudande att ta en varm dusch nu i vinter.
  • Tvålfri
  • Löddrar kraftigt
  • Innehåller handplockad vanilj från Madagaskar
  • Noter av mjölkig vanilj pepprad med varma kryddor och sötad med brunt socker

SÅ KLART Önskar jag men nu BODY BUTTER i samma goa doft
 ( Jag är värsta Body shop Body butter NÖRD jag vet )

Sedan hamnar detta så klart på önske listan 
ett helt yummyset 

Ett lip balm tänk vilken hög mysfaktor på vardagen att få ha denna...

Maken är på Leverantörsmiddag på Hotellet 
så jag kan väl få åtminstone önska mej lite på bloggen :D

Önskar dej en fin Kväll





Inga kommentarer: